Why Don't We - I Still Do (我還是會)

小鮮肉男團Why Don't We又出新曲啦(灑花
這次他們帶來具有拉丁風味分手情歌
描述在分開後仍想著、愛著他的前任
即使曾經心碎也阻擋不了對他的思念
愛恨交織的心境貫穿全曲

[Verse 1]
There is no better view (No better)
已經沒有更美的風景(沒有更棒的)

Than watching you strip down after we argue
比我們爭吵過後妳褪下上衣那幕更美

Making it worth the pain that we go through
讓我們所經歷的一切苦痛都是值得

That smile on your face 'cause nobody knows you (Hey!)
妳臉上的笑靨因無人知曉而更迷人(嘿!)

Like I do (Hey)
就像我一樣(嘿)

[Pre-Chorus]
I still picture it, it's been a couple of months
我仍會想到,雖已過了幾個月

I swore in my head this was the right thing for us
我在腦中發誓這對我們是份對的愛

But it's breaking my heart, it's breaking it off
但它傷透了我的心,心碎滿地

And I'm afraid to say (Hey)
而我又害怕說出(嘿)

[Chorus]
I still do
我還是會

Love you, hate you
愛你,恨你

I still do
我還是會

Hate to love you
恨我自己愛你

I still do want you to want me
還是會要你將我占為己有

Like I'm wanting you, oh, I still do
就像我想占有你一樣,噢,我還是會

[Verse 2: Daniel Seavey]
Stick to my word when I say I don't want you back
當我說出我不要你回頭時我該謹守承諾

But what if I did? Don't hold it against me (Listen, hey)
但如果我做了呢?不要拿它取笑我(聽著,嘿)

'Cause you got the upper hand now that I'm lonely (Yeah)
因為孤單的我拿你沒轍(耶)

And I feel the past pulling my body (Pull)
我感覺過去正拉著我的身體(使勁地拉)

To tell you I'm sorry, oh
要我向你道歉,噢

[Pre-Chorus]
I still picture it, it's been a couple of months
我仍會想到,雖已過了幾個月

I swore in my head this was the right thing for us (Hey)
我在腦中發誓這對我們是份對的愛(嘿)

But it's breaking my heart, it's breaking it off
但它傷透了我的心,心碎滿地

And I'm afraid to say (Hey)
而我又害怕說出(嘿)

[Chorus]
I still do (I do, I do)
我還是會(還是會,還是會)

Love you, hate you
愛你,恨你

I still do (I do, I do)
我還是會(還是會,還是會)

Hate to love you
恨我自己愛你

I still do want you to want me
還是會要你將我占為己有

Like I'm wanting you, oh, I still do
就像我想占有你一樣,噢,我還是會

Oh, I still do
噢,我還是會

[Bridge]
I still can't help myself
我仍無法自拔

I don't want no one else
我不要其他人

It's been the longest time
歷經最長最煎熬的時期

You're still there on my mind
我的腦海仍全是你

I still can't help myself
我仍忍不住想你

I don't want no one else
我不要其他人

It's been the longest time
歷經最長最煎熬的時期

You're still there on my mind
我對你還是念念不忘

[Chorus]
I still do
我還是會

Love you, hate you
愛你,恨你

I still do (I still do)
我還是會(我還是會)

Hate to love you (I still do)
恨我自己愛你(我還是會)

I still do want you to want me
還是會要你將我占為己有

Like I'm wanting you, oh, I still do
就像我想占有你一樣,噢,我還是會

Oh, I still do
噢,我還是會

〈英文歌詞來源〉:Genius Lyrics

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 忤逆客 的頭像
    忤逆客

    跟著忤逆客聽英樂

    忤逆客 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()