Bazzi - Beautiful feat. Camila (美若天使)

其實這首歌早在去年就已經釋出了
但在加上 Camila 歌聲後形成不同的風味
述說著愛人的美麗並深深著迷於她
不得不說這個版本多出種魔幻的感覺
值得大家一起來聽聽比較> <

[Chorus: Bazzi]
Hey

Beautiful, beautiful, beautiful, beautiful angel
你就是美麗,美麗,美麗,美若天使的女孩

Love your imperfections, every angle
你身上的所有缺陷與死角我都愛

Tomorrow comes and goes before you know
明天在你覺察之前就會悄悄來臨

So I just had to let you know
所以此刻我就要讓妳知道

[Post-Chorus: Bazzi]
The way that Gucci look on you, amazing
Gucci在你身上有多好看與絕配

But nothing can compare to when you're naked
但沒有什麼比你一絲不掛時還要美

Now a Backwood and some Henny got you faded
一根雪茄和少許的酒就足以讓你微酣

Saying you're the one for me, I need to face it
跟我說你是我的唯一,讓我好好愛你

[Verse 1: Bazzi]
Started when we were younger
一切從我們年少時開始

Swear to God that I loved her
我就向上帝宣誓我愛他

Sorry that your mom found out
很抱歉讓你母親知道了

Guess that we just really had the thunder
不過我猜也是我們愛得熱烈才引人注目

Ain't nobody else that I'd be under
從沒有其他人能讓我如此聽命

Beautiful, beautiful life right now
美好,美好的人生從此開始

Beautiful, beautiful night right now
美好,美好的人生從此開始

No, no, no
沒有其他人能給我這般美好人生

[Chorus: Bazzi]
Hey

Beautiful, beautiful, beautiful, beautiful angel
你就是美麗,美麗,美麗,美若天使的女孩

Love your imperfections, every angle
你身上的所有缺陷與死角我都愛

Tomorrow comes and goes before you know
明天在你覺察之前就會悄悄來臨

So I just had to let you know
所以此刻我就要讓妳知道

[Verse 2: Camila Cabello]
Oh my God, where did the time go?
我的天,時間怎麼過得如此倉促

I wish the hours would go slow
我多希望每天可以過慢一點

How is it 6 AM?
早上六點如何?

Your touch is heaven-sent
你的觸摸有如天堂般的感受

Beautiful, beautiful sight right now
美麗,美麗的景色就在眼前

Beautiful, beautiful life right now
美好,美好的人生就在此刻

Got the angels singing ooh-ah right now like, ooh-ah
讓天使唱出有如美好當下的歌聲

And this is why we’ve got to touch (ah)
這也解釋我們身體不由自主有了接觸的原因

Sometimes words are not enough (no)
有時言語不足以說明一切

Painted in your golden kiss, honey dripping from your lips
將你珍貴的一吻作成畫,蜂蜜緩緩滴落自你的唇下

I thank God and my lucky stars
我誠摯地感謝上帝和我的幸運星

Darling, don't you know what you are?
親愛的,你難道還不知道你對我來說有多重要?

Yeah, baby, you are
耶,寶貝,你就是

[Chorus: Bazzi, (Camila Cabello) & Both]
Hey (Hey, baby)
嘿(嘿,寶貝)

Beautiful, beautiful, beautiful, beautiful angel (Ooh)
你就是美麗,美麗,美麗,美若天使的女孩

Love your imperfections, every angle (Baby, baby)
你身上的所有缺陷與死角我都愛 (寶貝,寶貝)

Tomorrow comes and goes before you know (Yeah, baby)
明天在你覺察之前就會悄悄來臨 (耶,寶貝)

So I just had to let you know
所以此刻我就要讓妳知道


[Outro: Bazzi, (Camila Cabello) & Both]
The way that Gucci look on you, amazing (Yeah, yeah)
Gucci在你身上有多好看與絕配

But nothing can compare to when you're naked
但沒有什麼比你一絲不掛時還要美

(Nothing can compare, you're better when you, hey, Oh)
(沒有任何東西比得上你,你美過其他事物當你,嘿,噢)

Tomorrow comes and goes before you know (Yeah)
明天在你覺察之前就會悄悄來臨

So I just had to let you know (Oh, know, yeah)
所以此刻我就要讓妳知道

I just had to let you know
此刻我就要讓妳知道

Swear to God you're beautiful, yeah
向神宣誓你有多美麗,耶


〈英文歌詞來源〉:Genius Lyrics

arrow
arrow

    忤逆客 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()