Rita Ora - Only Want You ft. 6LACK (只想要你)

Rita Ora 又帶來愛意滿滿的情歌
歌曲帶點 R&B 的感覺配上 6LACK 饒舌的部分
使其在抒情氛圍中仍不失單調
故事描述的是女方對舊愛的渴望
不想因為一時的寂寞而尋找他的替代品
分開之後才明白自己需要的正是他

[Intro: Rita Ora]
No, no, no, no, no love
喔不不不不,我的愛

Oh, I only want you
噢,我只想要你

[Verse 1: Rita Ora]
I don't want another night of tryna find
我不想試著找尋另一個沒有你的夜晚

Another you, another rock bottom
另一個你,另一個人生低谷

I don't wanna wear another mini dress
我不想要穿上另一件迷你裙

To impress a potential problem
去凸顯一個潛在的問題

I don't wanna spend the night at someone's place
不想要與其他人共度夜晚

To fill the space that you used to walk in
只為填補以前你走進我心的空缺

I don't want another number in my phone
不想讓另一組電話號碼存進我的手機

Someone to hold at three in the morning
只想要有個人能在凌晨三點時讓我抱緊

[Chorus: Rita Ora]
I don't want somebody like you
我不要像你的替代品

I only want you, I only want you, yeah
我只想要你,我要的只有你,耶

I don't want somebody brand new
我不要其他的新歡

I only want you, I only want you, yeah
我只想要你,我要的就是你,耶

Guess I had to leave, had to leave, had to leave ya
早料到我必須離開,離開,不得不離你而去

Just to need, just to need ya
只是需要,需要你而已

I don't want somebody like you
我不要像你的其他人

I only want you, I only want you, yeah
我只想要你,我要的只有你,耶

[Verse 2: Rita Ora]
I know I'm the one who ruined everything
我知道自己每次都把事情搞砸

And made you think that it was all your fault
還讓你覺得全都是你的錯

And I know that sorry's only just a word
我也知道對不起只是僅僅一句話

And when it hurts, it isn't that simple
每當傷害發生時,卻不是想像的那麼簡單

But I know that if you look me in the eyes
而我知道當你直視我的雙眼時

You can't deny that we're something different
你不得不否認我們之間確實有些不合

And I know I'm going looking for your kiss
我知道我將尋求你那撫慰的吻

On someone's lips to know that I miss ya
直到吻在別人的唇上才知道我多想念你

[Chorus: Rita Ora]
I don't want somebody like you
我不要像你的替代品

I only want you, I only want you, yeah
我只想要你,我要的只有你,耶

I don't want somebody brand new
我不要其他的新歡

I only want you, I only want you, yeah
我只想要你,我要的就是你,耶

Guess I had to leave, had to leave, had to leave ya
早料到我必須離開,離開,不得不離你而去

Just to need, just to need ya
只是需要,需要你而已

I don't want somebody like you
我不要像你的其他人

I only want you, I only want you, yeah
我只想要你,我要的只有你,耶

[Verse 3: 6LACK]
She don't want no remix, she want the OG
她不想要重製混音,她要的是大佬級的原創

She told me she love the new me and the old me
她告訴我她愛的是又新又舊的我

Closely, I hold her up just like a nose bleed
緊緊地,我抱緊她到快流鼻血

I ain't cocky, but I know just why she chose me
我並不自大,但我知道為什麼她選擇我

If you wifey, then you gotta be my homie
如果你要當我的女人,就要成為我的兄弟

I like her aura, she gon' be my one and only
我喜歡她的氣場,她將成為我的唯一

I got a presence that they study very slowly
我有了他們鑽研不出的存在

They running off with the drip, tryna clone me
他們隨著雨滴逃跑,試圖模仿我

I never tripped, though, gassed up like Citgo
我從不絆倒,反而像 Citgo 一樣加滿油

Don't at me 'cause my wrist glow
我不在乎你說什麼因為我的手腕正發光發熱

Love me 'cause I've been ten toes down
愛我吧因為我對你全心全意

And I promise it's gon' stay that way
我保證會維持愛你的方式

You looking for another me, girl, I don't play that way
你想試著找尋另一個我,女孩,我不玩這種把戲

(No, no, no)
(不,不,不)

[Bridge: Rita Ora]
I don't want another night of tryna find
我不想試著找尋另一個沒有你的夜晚

Another you, another rock bottom
另一個你,另一個人生低谷

I don't wanna wear another mini dress
我不想要穿上另一件迷你裙

To impress a potential problem
去凸顯一個潛在的問題

[Chorus: Rita Ora]
I don't want somebody like you
我不要像你的替代品

I only want you, I only want you, yeah
我只想要你,我要的只有你,耶

I don't want somebody brand new
我不要其他的新歡

I only want you, I only want you, yeah
我只想要你,我要的就是你,耶

Guess I had to leave, had to leave, had to leave ya
早料到我必須離開,離開,不得不離你而去

Just to need, just to need ya
只是需要,需要你而已

I don't want somebody like you
我不要像你的其他人

I only want you, I only want you, yeah
我只想要你,我要的只有你,耶

〈英文歌詞來源〉:Genius Lyrics

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 忤逆客 的頭像
    忤逆客

    跟著忤逆客聽英樂

    忤逆客 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()