Galantis ft. OneRepublic - Bones (刻骨銘心)

兩個很愛的團體合作真的太好聽> <
這是關於 OneRepublic 主唱 Ryan Tedder 的親身故事
述說著愛情是把雙面刃
有時讓你幸福甜蜜得上天堂
有時又讓你愛到痛得刻骨銘心
而對方卻也是唯一能為自己療傷的人

 

[Intro: Ryan Tedder]
Woah, woah

[Verse 1: Ryan Tedder]
You bring an energy I've never felt before
你帶給我從未感覺過的能量

Some kind of chemical that reaches through my core
彷彿某種化學物質能直達我的核心

Feels like as far as you and me, I've never had a choice
感覺就像你與我的距離,我從來都無權選擇

You feel like home, hmm
你對我來說有如家一般的存在,嗯

You like the opposite of all of my mistakes (Hey)
你總喜歡與我唱反調(嘿)

Tear down the biggest walls and put me in my place
將巨大的阻礙撕裂並將我安置得宜

I know, that kind of comfortable you cannot replicate
我知道,那是種你無法輕易複製的舒適感

You feel like home, hmm
你對我來說如家一般,嗯

[Pre-Chorus: Ryan Tedder]
So if you're asking me
所以如果你問我

Say, "Oh, how do you know?"
說:「噢,你怎麼知道的?」

I don't just feel it in my heart
我不只是在心中感受到

Don't just feel it in my heart, no
不只在心中感受到,不

[Chorus: Ryan Tedder]
I feel it in my bones
而是從骨子裡都能感覺到

I feel it in my bones
我在骨子裡都能感覺到

And I know when it cuts deep down
我也知道當它傷得很深

Through your chest into your soul
會從胸口蔓延至你的靈魂

That's how you know, that's how I know
這是你得知的方式,也是我為何知曉

I feel it in my bones (Hey)
我在骨子裡都能感覺到(嘿)

[Post-Chorus: Ryan Tedder]
(Hey)
(嘿)

And I know when it cuts deep down
我也知道當它傷得很深

Through your chest into your soul (Hey)
會從胸口蔓延至你的靈魂(嘿)

That's how you know, that's how I know
這是你得知的方式,也是我為何知曉

I feel it in my bones
我在骨子裡都能感覺到

[Verse 2: Ryan Tedder]
So many people just walk in and out your life (Hey)
許多人在你的生命中走進走出(嘿)

I'd trade a couple hundred just to get some time back, that's right
我嘗試用幾百塊去換回些許時間,這就對了

'Cause for you and me, I got no alibi
為了你和我,我沒有任何藉口

You feel like home, oh
你對我來說有如家一般的存在,噢

[Pre-Chorus: Ryan Tedder]
So if you're asking me
所以如果你問我

Sayin', "Oh, how do you know?"
說:「噢,你怎麼知道的?」

I don't just feel it in my heart
我不只是在心中感受到

Don't just feel it in my heart, no
不只在心中感受到,不

[Chorus: Ryan Tedder]
I feel it in my bones
而是從骨子裡都能感覺到

I feel it in my bones, yeah
我在骨子裡都能感覺到,耶

And I know when it cuts deep down
我也知道當它傷得很深

Through your chest into your soul
會從胸口蔓延至你的靈魂

That's how you know, that's how I know
這是你得知的方式,也是我為何知曉

I feel it in my bones (Hey)
我在骨子裡都能感覺到(嘿)

[Post-Chorus]
I feel it in my bones (Hey)
而是從骨子裡都能感覺到(嘿)

Yeah, I feel it in my bones (Hey)
我在骨子裡都能感覺到(嘿)

Oh, that's how you know, that's how I know
噢,這是你得知的方式,也是我為何知曉


[Bridge: Ryan Tedder]
So if you're asking me
所以如果你問我

Sayin', "Oh, how do you know?"
說:「噢,你怎麼知道的?」

I don't just feel it in my heart
我不只是在心中感受到

Don't just feel it in my heart, no
不只在心中感受到,不

[Chorus: Ryan Tedder]
I feel it in my bones (Hey)
而是從骨子裡都能感覺到(嘿)

I feel it in my bones (Hey)
我在骨子裡都能感覺到(嘿)

And I know when it cuts deep down
我也知道當它傷得很深

Through your chest into your soul (Hey)
會從胸口蔓延至你的靈魂(嘿)

That's how you know, that's how I know
這是你得知的方式,也是我為何知曉

I feel it in my bones
我在骨子裡都能感覺到

[Post-Chorus]
I feel it in my bones (Hey)
而是從骨子裡都能感覺到(嘿)

Yeah, I feel it in my bones (Hey)
我在骨子裡都能感覺到(嘿)

Oh, that's how you know, that's how I know
噢,這是你得知的方式,也是我為何知曉

I feel it in my bones 
而是從骨子裡都能感覺到

〈英文歌詞來源〉:Genius Lyrics

arrow
arrow

    忤逆客 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()